Translate

28 Nisan 2014 Pazartesi

Amigurumi bebek ayı (Baby bear)

    Ben bu amigurumi işine fena sarmış durumdayım.Gördüğüm bütün hayvanları yapıp kızıma hayvan arşivi yapacağım sanırım :)Geçen gün Toyzz mağazasına gittik.Kızıma öğretmek istediğim ilginç peluş hayvanlara bir bakayım dedim.Hep sanal kahramanlar,pepeler şunlar bunlar vardı.Almak istediklerim de lisanslı ürün olduklarından ve orjinal olduklarından dünyanın parası.Ben de amigurumi öğrenmekle ne kadar iyi bir şey yapmış olduğumu gördüm ve başladım örmeye...




Bu sevimli hayvanları bu kitaba bakarak yaptım.Bu oyuncaklarla hayvanları konuşturarak nerde,nasıl yaşadıklarını,ne yediklerini kendi ağızlarından anlatarak oyunlar oynuyoruz ve çok eğleniyoruz.

   Bu ayıcığı da çok beğendiğim bu blogdan yaptım..Bu sevimli hayvanlar yeni doğan bebekli arkadaşlara,çocuklara doğum günlerinde ve sevdiklerinizin özel günlerinde vermek için çok hoş bir hediye olabilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder